Privacy statement dd aug 2019 |
|
1. |
Wij leggen niet meer gegevens van u vast dan strikt noodzakelijk en slaan deze gegevens op een adequate en veilige manier op. |
2. |
Bij een offerteaanvraag leggen wij vast:
Deze gegevens worden 1 jaar na dagtekening van de offerte verwijderd tenzij er uit de offerte een bestelling is voortgekomen. |
3. |
Bij een bestelling leggen wij vast:
Deze gegevens worden na verstrijken van de wettelijke bewaartermijn verwijderd. (op dit moment 7 jaren) |
4. |
Uw gegevens worden vastgelegd in e-mails, op papier en in een beveiligde cloud-omgeving. Wij gebruiken geen centrale database voor opslag. |
5. |
Alleen ons eigen personeel heeft toegang tot uw gegevens. |
6. |
Wij gebruiken uw gegevens nooit voor andere zaken dan het traject van offerte, inmeten, bestellen, leveren en service. |
7. |
Wij verzenden nooit commerciële e-mails naar de klant. |
8. |
Wij mogen u wel benaderen voor het invullen van een evaluatie van onze dienstverlening, dit zijn maximaal 2 e-mails |
9. |
Wij stellen uw gegevens nooit ter beschikking aan derden tenzij wij dit wettelijk verplicht zijn. |
10. |
Met het aanvragen van een offerte of het doen van een bestelling verklaart u zich akkoord met deze privacyverklaring. |
11. |
Op uw verzoek kunt u de opgeslagen gegevens inzien en desgewenst direct laten wissen tenzij wettelijke eisen (denk hierbij aan de wettelijke administratieplicht) zich hiertegen verzetten. Inzage en wissen gaat het snelst via het door u in eerdere communicatie gebruikte e-mail adres. Is dit niet meer beschikbaar dan zal er een andere manier gevonden moeten worden om uw identiteit vast te stellen. |